poniedziałek, 23 maja 2011

II Otwarte Mistrzostwa Dolnego Śląska w Nordic Walking

W miniony weekend odbyły się II Mistrzostwa Dolnego Śląska w Nordic Walking w Dusznikach-Zieleńcu.
Rozpoczęły się od 20 kilometrów, trasa była bardzo urozmaicona strome podejścia,zejścia troszkę wypłaszczeń .Trzeba było pokonać pętle 5 km czterokrotnie.Na starcie nie było tłumów około 20 osób postanowiło zmierzyć się tym dystansem i z własną słabością.Trzeba tu powiedzieć że wszystkim się to udało a wachlarz wiekowy był bardzo szeroki.Najlepszy zawodnik pokonał trasę około 1 godziny 30 minut niestety nie wiem jak się nazywa.

Start o godz 15,00
Nie dało się go dogonić brakuje mi jeszcze techniki i właściwego treningu, ale pierwsze koty za płoty.


Po czasie okazało się że kije są za krótkie.
Po analizie mojego marszu i próbach z dłuższymi kijami doszedłem do wniosku ze mam za krótkie kije co jest powodem problemów w technice marszu.Pochylam się do przodu i słabo odpycham rękami.


 


Mimo wielu niedociągnięć udało się jednak załapać na pudło, ale co najważniejsze jestem bogatszy o nowe doświadczenia związane ze startem.Teraz czas na korektę techniki i treningi.





Do zobaczenia za rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz